• 23-06-2010, 15:12:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar windows 7 kurulu laptopuma tekrar format atmam gerekti fakat şu hatayı alıyorum.
    "windows gerekli bir yükleme klasörü oluşturamadı.
    Hata kodu: 0x80030309"
    Bu hatayı nasıl aşabilirim?
  • 23-06-2010, 15:36:02
    #2
    kurulum yapmaya çalıştığınız ntfs bölümünde şifreleme etkinse bu hatayı alırsınız, formatlayıp yeniden oluşturduktan sonra kuruluma devam edebilirsiniz.
  • 23-06-2010, 15:43:00
    #3
    Bu şifrelemeyi nasıl pasif hale getirebilirim ? Bu arada az önce windows xp kurdum. ondan sonra devam etmek istedim aynı hatayı tekrarladı
  • 23-06-2010, 15:46:02
    #4
    windows7 dvdsi ile boot ettikten sonra disk seçim ekranında C tıkladığınızda en altta gelişmiş seçenekler tıklayın orda sil oluştur formatla gibi seçenekler göreceksiniz, önce silip sonra tekrar oluşturarak windows 7 yi kurabilirsiniz.
  • 23-06-2010, 15:47:09
    #5
    o kısma maalesef gelmiyor kurulumun başında diyor.
  • 23-06-2010, 15:50:50
    #6
    Bu durumda C sürücünüzde 16 gb dan daha az yer var demektir. win7 için min 16gb yer olmalı C sürücünüzde.
  • 23-06-2010, 15:52:52
    #7
    C'yi biçimlendirmiştim. yaklaşık 170 gb boş alan var
  • 23-06-2010, 15:54:18
    #8
    windows açıkken upgrade yapmaya çalışmıyorsunuz değil mi?

    dvd den boot ederek kurulum yapmanız lazım.
  • 23-06-2010, 15:57:02
    #9
    DVD'den boot ettiğim zaman da windows da da alıyorum hatayı