• 02-06-2010, 17:25:03
    #1
    Bilgisayarlar bir kaç dakika işlem yapmadan beklediği zaman ara sıra simgeleri otomatikman bazen büyüyor bazen küçülüyor yardımcı olursanız sevinirim
  • 08-06-2010, 21:32:38
    #2
    Emin değilim ama ekran kartı driver sorunu olabilir. driver ın yüklü ve güncel olduğundan emin ol.
  • 09-06-2010, 11:58:19
    #3
    işletim sistemi nedir?