Arkadaşlar Pardus'u yükleyeceğim .iso dosyasını CD'ye yazdırdım BIOS ayarlarından 1st'i CD-ROM seçecektim ama CD-ROM yoktu. Biraz araştırdım Jumper ayarları filan demişler ayarları nasıl yapılır diye aratıyorum jumper'ın ne olduğunu gösteriyorlar zaten hepsi birbirinden almış içeriği..
Yani jumper denilen küçük yapıyı ben Master'a mı takıcam yoksa Slave'e mi ?
Umarım üstadlarım beni bilgilendirir...