• 09-04-2010, 22:20:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar şuan bi Hoparlör var basslı Müziklerde cızırtı geliyor igrenç bi ses çıkıyor Ne alsam güzel güzel müzik dinlerim ? o kadar fazla ses çıkartmasına gerek yok basslı müziklerde falan Sesi net kaliteli Çıkarsın yeter

    Bütçe 70 TL

    Önerilerinizi bekliyorum
  • 09-04-2010, 23:04:31
    #2
    13 TL daha bütçe arttırabilirsen : http://www.exa.com.tr/logitech/hopar...-362-2909.html

    Kesinlikle öneririm, yada 105 TL'ye çıkarsan: http://www.exa.com.tr/creative/hopar...-362-1665.html

    Saygılarımla
  • 10-04-2010, 04:22:16
    #3
    Marka olarak creative ya da logitech tercih et derim
  • 10-04-2010, 05:04:08
    #4
    Başlığı görünce tabi, bütçeni göremeden kafamda belirlemiştim ama yalan oldu bütçeyle birlikte... yinede, m-audio diye bağırmak isterdim.
    marka olarak bende creative önerebilirim yalnız, hem ucuz olsun hem 5+1 olsun hem uzaktan kumandası olsun hem üzerinde ohmetresi olsun vs. dersen.
    minton bu konuda hoşuma gidiyor.
  • 13-04-2010, 14:04:33
    #5
    creative düsünderim T6200 aldim birkac ay oluyor cokta memnunum bütcene gore pahali ama creative nin diger modellerini düsünebilirisin zaten hepsi kaliteli

    http://www.vatanbilgisayar.com/creat...spx?I_ID=43664
  • 04-05-2010, 17:56:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    logitech tek geçilir. Zaten bir magazaya ittiğinde eline bir hoparlörleri al markaların logitech markasının hoparlorlerinin daha ağır olduğunu göreceksin.

    Ne alaka dersen manyetik ve bakır sargı bir hoparlörün en önemli bileşenidir eeee bunlar kullanılıncada dolayısı ile agırlık yapar

    Tabi içine ağırlık başka bişi koymazlarsa

    Philipsler benim tip olarak hoşuma gidiyor. Seslerini sadece teknosada açıp duydum onlarda güğzel ancak logitech kadar olamaz. Fiyatları hakkında bir fikrim yok.

    70 tl ye sanırım ancak creative alınabilir.
  • 04-05-2010, 18:30:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    creative de güzel ve kaliteli bir markadır bence kullandıgım 5+1 ses sistemi vardı ses çok kaliteli çıkıor creative lerdede
  • 04-05-2010, 18:39:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    carpuntoken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logitech tek geçilir. Zaten bir magazaya ittiğinde eline bir hoparlörleri al markaların logitech markasının hoparlorlerinin daha ağır olduğunu göreceksin.

    Ne alaka dersen manyetik ve bakır sargı bir hoparlörün en önemli bileşenidir eeee bunlar kullanılıncada dolayısı ile agırlık yapar

    Tabi içine ağırlık başka bişi koymazlarsa

    Philipsler benim tip olarak hoşuma gidiyor. Seslerini sadece teknosada açıp duydum onlarda güğzel ancak logitech kadar olamaz. Fiyatları hakkında bir fikrim yok.

    70 tl ye sanırım ancak creative alınabilir.
    Merhaba

    İlk defa ağırlığına göre hoparlör seçeni gördüm

    Bose Acoustimass 15 modelinin hoparörleri 1.1kg kadar fakat 2.750 euro Ve sadece hoparlör amfi hariç...

    Demekki ağırlık önemli değilmiş...
  • 09-05-2010, 03:59:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bende snopy 5+1 var 78 tl ye aldım memnum gayette kalıtelı ses veriyor parasına göre