• 07-04-2010, 19:09:43
    #1
    merhaba arkadaslari; iPod touch 1.1.2 icin nasil jealbreak yapilir?
  • 07-04-2010, 19:11:34
    #2
    blackra1n denedin mi?
  • 07-04-2010, 19:13:17
    #3
    by konuda hicbirsey bilmiyorum
  • 07-04-2010, 20:21:22
    #4
    bilen yokmu?
  • 09-04-2010, 22:01:40
    #5
    hocam bulursan bana da söyle bi arkadaşım da soruyodu yanılmıyosam.
  • 09-04-2010, 22:06:53
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Jailbreak işlemlerini anlatan büyük bir forum var zaten bende iphone uma jailbreak işlemini oradan gerçekleştirdim reklam olmasın pm atarsan göndereyim .