• 07-04-2010, 03:08:41
    #1
    merhaba arkadaşlar Laptop çay bardağnın yarısı kadar çay dökül bu yan tarafta rakam tuşları olan bölgeye batarya taıkılı değildi kaplo ile kullanıyordum hemen anında elektrik kestim güzelce kuruladım
    4 saat süre sonra pc açım bi dedim ama güzelce kuruduğundan emindim zaten olay 3 sn içinde gerçekleşti şuan açtım pc klavye çalışmıyor
    model:
    Laptop:
    ACER
    İşlemci : Intel Core 2 Duo P7450
    İşlemci Hızı : 2,13 GHz
    Bellek : 4 GB
    Sabit Disk : 320 GB
    Ağırlık : 2,8 kg
    Bluetooth Portu : Var
    Ekran Belleği : 1 GB
    Ekran Boyutu : 15,6"
    Ekran Çözünürlüğü : 1366 x 768
    Ethernet : Var
    Garanti Süresi : 2 Yıl
    Hoparlör : Var
    Bellek Tipi : DDR3
    Model : AS5739G-744G32MN
    Ekran Özelliği : WXGAG Led Arka Işıklı
    Grafik Tipi : NVIDIA GeForce GT 240M
    İşlemci Tipi : Çift Çekirdek
    Optik Sürücüler : DVD-RW
    Pil Tipi : 6 Hücreli Li-Ion
    Menşei : İthal
    Touchpad Mouse : Var
    Ses Kartı : Var
    Wireless : Var
    Dahili Kamera : Var
    Yazılım : Windows 7 Home Premium 64bit
    Parmak İzi Okuyucu : Yok
  • 07-04-2010, 03:11:01
    #2
    Eh be kanka laptop'a çay ıçırılır mi.
  • 07-04-2010, 03:11:33
    #3
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eh be kanka laptop'a çay ıçırılır mi.
    sorma ya moral sıfır
  • 07-04-2010, 03:16:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    laptop sorunsuz çalışıomu bence bide başka bir usb klavye ile dene en azından sorunun nerde olduğunu çözebilirsin. sadece klavye bozulduysa fazla tutmaz tamiri.
  • 07-04-2010, 03:17:14
    #5
    off ne kötü bir durun Allah kimsenin başına vermesin
  • 07-04-2010, 03:19:18
    #6
    servisten başkasına uzaktan bile gösterme hocam.. götür paşa paşa bayıl parası neyse ama garantisi devam etsin.. geçmiş olsun, sana birşey olmasın, iyi çalışmalar
  • 07-04-2010, 03:20:27
    #7
    DazZLeDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    servisten başkasına uzaktan bile gösterme hocam.. götür paşa paşa bayıl parası neyse ama garantisi devam etsin.. geçmiş olsun, sana birşey olmasın, iyi çalışmalar
    aynen hocam bencede bir an önce götür servise
  • 07-04-2010, 03:21:26
    #8
    Çok geçmiş olsun sinir bozucu bir durum .

    Daha dikkatli olmak lazım (:
  • 07-04-2010, 03:22:55
    #9
    valla benim laptopa kedim 3-5 gram işedi, servise 130 tl bayıldım. geçmiş olsun.