• 14-03-2010, 10:30:12
    #1
    merhabalar.
    win xp bilgisayarımı beklemeye aldıktan sonra tekrar açmak ıcın dıgmeye bastıgımda bılgısayar yenıden başlatıyor kendını sorun nedır acaba?
  • 15-03-2010, 15:42:05
    #2


    bu ayarlari deneyiniz