• 04-03-2010, 21:30:00
    #1
    Arkadaşlar Snopy marka 2 gamepad aldım. Pes oynamak için (: Sorunum şu gamepedler (kolar) tek başına kullandığımda çalışıyorlar sorun yok.
    Ama iki kolu da aynı anda bağlayıp iki kişilik Pes ya da herhengi bir oyun oynamak istediğimde 2. kol çalışmıyor. Sadece tek kolu görüyor.
    Bu sorunu nasıl çözerim. Driverlar kurulu. Windows Xp Pro Sp3 kullanıyorum. Kollar aşağıdakiler.

    http://www.hepsiburada.com/ProductDe...productid=bd23 689

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 04-03-2010, 21:35:24
    #2
    Selamlar

    Dostum yapman gereken çok basit öncelikle oyunun kurulu dizindeki settings e giriyoruz.



    Yukarıdan Controller sekmesine tıklıyoruz.



    Control 1 altındaki Device ye 1 gamepad i Control 2 ye diğer gamepadi işaretleyin OK deyin.



    Pesi çift kişi oynama keyfine başlayabilirsiniz =)
  • 04-03-2010, 21:45:23
    #3
    Çok çok teşekkür ederim. İşe yaradı. (: