• 21-02-2010, 13:13:26
    #1
    Merhaba,
    Laptop'un ekran parlaklık ayarı düzgün bir şekilde çalışıyordu ama iki gündür fn tuşuyla yada ayarlardan parlaklığı değiştiremiyorum. şarjdayken yada değilken farketmiyor ekran parlaklığında artma yada azalma olmuyor. cs4 opengl için 2-3 tane ekran kartı driver güncellemesi indirdim ve kurdum ilk 2si büyük ihtimalle yanlış driverdı bundan kaynaklanmışta olabilir
    nasıl düzeltebilirim ?
  • 25-02-2010, 16:35:05
    #2
    sorun devam ediyor önerisi olan var mı?
  • 28-02-2010, 10:05:20
    #3
    Laptopun markasını yazarmısın ona göre ekran kartının driverina bakalım kurdugun dirverları Program Ekle kaldırdan kaldırabilirsin. Vista win7 kullanıyorsan aygıt yöneticisinden drivera sağ tıkla sil'de sürücü yazılımınıda sil diye bir seçenek vardır onada tıkla tamam de silinir.
  • 06-03-2010, 01:20:22
    #4
    lg R580
    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-r5...spx?I_ID=40416

    yardımlarınızı bekliyorum. ne şarj dayanıyo nede benim gözlerim