• 20-05-2007, 01:27:50
    #1
    arkadaşlar ie ile bi sitede dolaşırken bir linke sag tıklayıp da yeni pencerede aç dedigimde küçük bi pencerede açıyor yani normal,sayfayı kaplayacak şekilde açmıyor.bunu nasıl düzeltebilirim acaba?
  • 20-05-2007, 01:29:05
    #2
    anladığım doğruysa pencereyi maksimize edersen ondan sonrakiler dediğin şekilde açılır
  • 20-05-2007, 01:33:43
    #3
    Internet Exploreri tamamen kapat açık sayfa kalmasın. Yeni bir pencere aç bu pencereyi köşelerden <--> simgesi ile genişlet/yükselt, sayfayı kapat tekrar aç düzelecektir.
  • 20-05-2007, 11:47:05
    #4
    ersat ben onu belkide 20 kez denedim ama olmadı,demek ki açık sayfa olunca işe yaramıyormuş ikinizide çok teşekkürler.