arkadaşlar ie ile bi sitede dolaşırken bir linke sag tıklayıp da yeni pencerede aç dedigimde küçük bi pencerede açıyor yani normal,sayfayı kaplayacak şekilde açmıyor.bunu nasıl düzeltebilirim acaba?
Internet Exploreri tamamen kapat açık sayfa kalmasın. Yeni bir pencere aç bu pencereyi köşelerden <--> simgesi ile genişlet/yükselt, sayfayı kapat tekrar aç düzelecektir.