ses kartı driver sorunu!!! :(
1
●661
- 12-01-2010, 18:55:27Üyeliği durduruldubeyler pcye format attım.ne yazıkki daha önceden indirdiğim ses kartı driverinin yedeğini almayı unuttum.şimdi pcden ses çıkmıyor.internetten indirdiğim hiçbir driver çalışmadı.realtek soundmax isimli program ile yüklediydim.yardım edebilecek birileri varmı