• 12-01-2010, 18:55:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    beyler pcye format attım.ne yazıkki daha önceden indirdiğim ses kartı driverinin yedeğini almayı unuttum.şimdi pcden ses çıkmıyor.internetten indirdiğim hiçbir driver çalışmadı.realtek soundmax isimli program ile yüklediydim.yardım edebilecek birileri varmı
  • 26-01-2010, 20:34:05
    #2
    anakartinizin modelini soylerseniz ses kartinizi bulmada yardimci oluruz