• 25-12-2009, 11:01:28
    #1
    Merhaba,
    elimde 3 laptopum var ve 3g modem ile birisini internete bağlıyorum. İnternete bağladığım laptopum wireless özelliğini Access Point moduna alıp diğer laptoplarımı nasıl internete bağlayabilirim. Bayağı araştırma yaptım fakat bir sonuca ulaşamadım.

    Daha önce usb wireless adaptörün kendi programıyla masaüstü bilgisayardaki ethernet bağlantısını wireless ile paylaşmayı yapabiliyordum.
  • 25-12-2009, 11:13:03
    #2
    http://www.wardom.org/bilgisayarlara...i-t118844.html

    adresindeki anlatım ile sorunu çözdüm. İhtiyacı olabilecekler bakabilir.