benim şöyle bir sorunum var. bundan 1 hafta önce 2 yeni donanım parçası aldım bilgisayarıma.(HDD ve RAM) 4-5 kullandım ve pcyi açtığımda windows xp yazısı gelip baklava dilimi şeklindeki 3 tane birbirine birleşik şekiller gittikten sonra yani bittikten sonra tam Hoşgeldiniz yazısı geleceği yerde NTFS.SYS hatası aldım. halk arasında buna MAVİ EKRAN diyorlarmış,ben ilk defa karşılaştım. ve mecburen xpyi yeniden yüklemeye kalktim. xpyi yüklerken ön yükleme yapıyoruz,ve bendeki dosyalar yüklenmiyor. %50nin üstündeki dosyalara hata veriyordu. cd-romun eskidiğini düşünüp gidip yeni cdrom aldım. fakat oda fayda etmedi aynı hataları tekrar almaya başladım.. biraz düşündüm önceden aldığım parçaları pcyi taktıktan sonra bu hatayı verdi dedim kendi kendime. ve 1 ram 1 hddyi çıkardım tekrar yükleme yapitığımda sorunsuz bir şekilde yükledim.. ve an itibariyle gıcık olduğum konuya değimnmek istiyorum. ses kartı sorunu..! ses kartım şöyle bir sorun var. herkesin bildiği gibi genel ses kartları tayvanlı abilerimizin ürettiği [B]AC'97[/] ses kartından benimkiside. hemen hemen driverini her yerde bulabileceğimiz ses kartı driverlerindan her zaman kullandığımı yükledim fakat şöyle bir sorun aldım.(bkz resim1) ve donanımı güncelleştir dediğim zaman Kod39 Hatası veriyor.(bkz resim2) yaptıklarımı yazdım buraya.. bana yardımcı olabilecek arkaşlara şimdiden teşşekküerlerimi sunuyorum. selametle.
resim 1 :

resim 2 :