Ses Kartı Sorunum.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ses Kartı Sorunum..
2
●
852
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Ses Kartı Sorunum..
03-12-2009, 22:40:36
#1
bariskoc
Merhaba,
Realtek ALC888/1200 ses kartı driverinı bulamıyorum internette.
Yardımcı olursanız sevinirim..
05-12-2009, 21:53:53
#2
enderweb
Üyeliği durduruldu
http://drivers.softpedia.com/get/SOU...0-0-5404.shtml
bunu bir dene...
08-12-2009, 00:18:58
#3
bariskoc
İlginize teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler