Merhaba Arkadaşlar benim sorunum şu ben askerden yeni geldim askere gitmeden önce Bilgisayarımda AMD Socket 939 ana kartım vardı ve bu yandı bende gitmeden önce Pentium 4 CPU 2,80 GHZ işlemci taktırdım Pc de 1 GB rem ve GeForce 6200 TurboCache 512 MB ekran kartı var PC çok kasıyor özellikle explorer mozilla v.b tarayıcılarda yada pc deki dosyalar arası geçişte veya herhangi bir exe avi v.b dosya çaliştirmaya çaliştiğimda çok kasıyor SP3 kurulu acaba bundan olabilir mi
Not : Bilgisayarım / Gelişmiş / Performans dan Performansı en iyiye göre ayarladım ama hala aynı
Bilgisayar kasma sorunu
0
●604