Modem hakkında sorun kablosuz yapmak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Modem hakkında sorun kablosuz yapmak
0
●
393
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Modem hakkında sorun kablosuz yapmak
04-10-2009, 16:57:05
#1
Rambo_FT
arkadaşlar Airties RT-206 kullanıyorum bugun girdim nete baglanmıyor ayarları ilan yaptım kablolu giriyor ama kablosuz giremiyorum
wirelees nasıl acarım ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler