Lakin, bu cihaza format attıkdan sonra, ilgili web sayfasından indirdiğim ethernet
kartı sürücüsü (driveri) düzgün ve sorunsuz bir şekilde kurmama rağmen
çalışmadı. Aygıt yöneticisi sayfasında, ağ bağdaştırıcıları kısmındaki donanım
doğru bir şekilde yüklenmiş olarak görünüyor. Ağ denetleyicisi sorunlu olarak
kaldı. Cihazın orjinal (driver cd) sürücü diski elinde olan ve ya bilgisi olan bir
arkadaş var mı ?