• 28-08-2009, 01:48:03
    #1
    Arkadaslar Driver'lardan anlıyordum az cok yeni bir kasa aldım bulamadım gitti aygıt yöneticisinden ssler ekledim konuya ses driver download linkini lazım lütfen yardım edin





    Aygıt yöneticisinden ssler yukarıda bekleyin resimler acılacak arkadaslar çift çekirdek casper bir alet valla aradık taradık bulamadım.Bulandan cok teşekkürler herkese iyi geceler yardımlarınızı bekliyorum
  • 28-08-2009, 01:51:13
    #2
    lütfen everest programı ile bakarmısınız, detaylı bilgiyi yazın yardımcı olmaya çalışayım..


    everest ultimate edition : http://www.gezginler.net/modules/myd...ition&lid=1232
  • 28-08-2009, 01:52:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Anakart cdsi var ise. chipseti setuptan kurarmısın ? + yeniden başlat.
    büyük ihtimal sorun çözülür.
  • 28-08-2009, 01:58:29
    #4
    Ayrıca casper ftp://213.194.123.227/ bu ftpden driverleri sunuyor bi bak
  • 28-08-2009, 02:03:51
    #5
    DriverMagic kur,eksik sürücüleri kendi yüklüyor.
  • 28-08-2009, 02:39:24
    #6
    Driver'in adı : UAA BUS FOR HİGH DEFİNİTİON AUDİO
  • 28-08-2009, 02:48:42
    #7
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver'in adı : UAA BUS FOR HİGH DEFİNİTİON AUDİO

    Bu Ses kartı driveri değilki, sadece ses kartının olduğunu öne çıkartmasını sağlayan bir tanımlama programı.
  • 01-09-2009, 01:29:28
    #8
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver'in adı : UAA BUS FOR HİGH DEFİNİTİON AUDİO
    Bazı high definition ses kartları için xp' de ayrı bir driver yüklemeniz gerekiyor aksi halde ses kartının sürücüsünü yükleseniz dahi çalışmayacaktır, veri yolu driver microsoft tarafından xp için özel olarak sürülmüştür aşağıdaki linkten indirip yükleyin sorun çözülecektir
    http://drivers.softpedia.com/get/SOU...on-Audio.shtml