frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Driver'in adı : UAA BUS FOR HİGH DEFİNİTİON AUDİO
Bazı high definition ses kartları için xp' de ayrı bir driver yüklemeniz gerekiyor aksi halde ses kartının sürücüsünü yükleseniz dahi çalışmayacaktır, veri yolu driver microsoft tarafından xp için özel olarak sürülmüştür aşağıdaki linkten indirip yükleyin sorun çözülecektir
http://drivers.softpedia.com/get/SOU...on-Audio.shtml