Bir arkadaşım son sistem bir bilgisayar aldı ve eski kasasına ben talip oldum. Hikayeli / Online Oyun oynama ve Blender 3d, Corel, Figma gibi proglamlar kullanılacak. Ekran kartının işlemci macunu ve işlemcinin macunu yeni değiştirilmiş.
Arkadaşımın söyledikleri;
Kasa çok ısınıyormuş ancak macunları yenileyince düzelmiş.
Kasanın önü damperli cam olduğu için hava akışı azmış, hava girişi yanlardan varmış.
Bu kasa artık benim ver desem alırım aramızda para lafının olmadığı bir arkadaşım. Ne o bana fazla fiyat vermek istiyor, ne ben onu kazıklar gibi bir durumda olmak istiyorum. İkimiz de hakkı neyse o olsun modundayız. Sizce bu kasanın ederi nedir?
Ek olarak kasayı aldıktan sonra 2x daha ram takıp 32gb ram yapmayı ve 2tb m2 takmayı planlıyorum.
Zotac 3060 12gb
Ryzen 7 5700x
Asus prime b550m-k anakart
16gb ddr4 3200mhz ram
240mm sıvı soğutma
500gb 3000 okuma yazma m.2 ssd
750w PSU
