• 10-08-2009, 00:21:10
    #1
    ArkadaşLar biLgisayar açıLdığında çekirdek sıcakLarıkLarına CORE TEMP programıyLa baktığımda aşağıdaki gibi fakat işLemci sıcakLığı 45 derecede ;

    60-54-52-58 şekLinde.

    Yüksek ÇözünürLükLü Oyun Açtığımda ise

    93-90-91-92 civarLarına çıkıyor.Ekran kartı ve HDD sıcakLıkLarı normaL seviyeLerde.Bios uptade yaptım,Fanı kontroL ettim , macun sürdüm fakat haLa aynı.Zaten herhangi bir program açtığımda işLemci stok fanının zorLandığını duyabiLiyorum.Ne yapabiLirim acaba ?

    Ayrıca kasam da 5 adet 12cm fan buLunmakta.
  • 10-08-2009, 02:28:53
    #2
    overclock felan yaptıysan stok fan yetersiz gelebilir bios ayarlarını sıfırlayıp dene birde
  • 10-08-2009, 13:10:07
    #3
    greystone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    overclock felan yaptıysan stok fan yetersiz gelebilir bios ayarlarını sıfırlayıp dene birde
    o.c yapmadım ama yinede bios ayarLarını sıfırLadım ama sorun aynı.
  • 10-08-2009, 22:05:08
    #4
    termal macunu yeteri kadar sürmemiş aradaki boşluk kapanmamış olabilir