ArkadaşLar biLgisayar açıLdığında çekirdek sıcakLarıkLarına CORE TEMP programıyLa baktığımda aşağıdaki gibi fakat işLemci sıcakLığı 45 derecede ;
60-54-52-58 şekLinde.
Yüksek ÇözünürLükLü Oyun Açtığımda ise
93-90-91-92 civarLarına çıkıyor.Ekran kartı ve HDD sıcakLıkLarı normaL seviyeLerde.Bios uptade yaptım,Fanı kontroL ettim , macun sürdüm fakat haLa aynı.Zaten herhangi bir program açtığımda işLemci stok fanının zorLandığını duyabiLiyorum.Ne yapabiLirim acaba ?
Ayrıca kasam da 5 adet 12cm fan buLunmakta.
Q9450 Isınma Sorunu
3
●607
- 10-08-2009, 13:10:07o.c yapmadım ama yinede bios ayarLarını sıfırLadım ama sorun aynı.greystone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle