• 09-08-2009, 21:30:01
    #1
    Merhaba,
    Bi kaza oldu program ile D den 7 gb aldım G yaptım
    ama hem D hem C ile almış ve C yi G yapmış bende format ile D ve C yaptım ama C 7gb ben resimde boş yeri nasıl c yapabilirim?
    http://img140.imageshack.us/i/adszixw.jpg/
  • 09-08-2009, 21:46:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Partition Magic programını kullanarak yapabilirsin yalnız kullanımını biraz araştır internette çok kaynak var bu programın kullanımı ile ilgili, C de önemli bilgilerin varsa D ye aktar daha sonra işlemlerini yap sonra elindeki verileri kaybetme.
  • 09-08-2009, 21:49:24
    #3
    c de önrmli bir şeyin yoksa hiç uğraşma
    windows üstünden yapman çok zor, resme baktım yeni formatlamıssın en iyisi windows kurdan girip yeniden bolumleri olusturmak.
  • 09-08-2009, 22:36:24
    #4
    Partition Magic ile d disk alayım G olsun dedim 7gb böyle oldu onu artık ölsem kurmam.
    Windows üzerinden windows xp cd ile nasıl kurabilirim.
  • 09-08-2009, 22:45:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Normal format atar gibi yapıcaksın.Disk bölümleme alanına geldiğinde C ve G yi sil zaten tek bir bölüm olarak toplam boyut yazıcak direk o bölümü oluşturucaksın C olucak devamında windows'u kurucaksın bu kadar.
  • 09-08-2009, 22:49:50
    #6
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Partition Magic ile d disk alayım G olsun dedim 7gb böyle oldu onu artık ölsem kurmam.
    Windows üzerinden windows xp cd ile nasıl kurabilirim.
    windowsta yani sistemi kullanırken c üstünde işlem yapamazsın, JustGo'un dediği gibi yapacaksın.
  • 09-08-2009, 23:18:15
    #7
    Tamam tekrar format atcam ama o D disk bir şey olmasın o boş 56 gb ile 7 gb bir olsun C disk diye bunu nasıl yapcam Windows xp cd ile onu bilmiyorum..
  • 10-08-2009, 02:20:01
    #8
    56 gb ile 7 gb bölümleri silip yeni alan oluştur bölümünde yaapbilirsin
  • 10-08-2009, 02:54:25
    #9
    greystone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    56 gb ile 7 gb bölümleri silip yeni alan oluştur bölümünde yaapbilirsin
    7GB olan yerde windows var nasıl olcak o işte onu soruyom.