Normal format atar gibi yapıcaksın.Disk bölümleme alanına geldiğinde C ve G yi sil zaten tek bir bölüm olarak toplam boyut yazıcak direk o bölümü oluşturucaksın C olucak devamında windows'u kurucaksın bu kadar.