• 16-10-2023, 21:12:56
    #1
    B450 Anakartımda Rayzen 2600 işlemci var, buna 5500 veya 5600 işlemci takmak istiyorum fps oyunlarında iyi vakit geçirmeye başladım sizce işlemcimi güncellemelimiyim, ekran kartım rtx 2060
  • 16-10-2023, 21:19:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    işlemci güncelleyin
  • 16-10-2023, 21:21:48
    #3
    Rayzen 5600 işlemci
    16 gb ram le iyi hale gelir
  • 16-10-2023, 21:28:05
    #4
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rayzen 5600 işlemci
    16 gb ram le iyi hale gelir
    ram 16 da 5500 ile 5600 arasında çok fark var mı hocam
  • 17-10-2023, 00:52:32
    #5
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ram 16 da 5500 ile 5600 arasında çok fark var mı hocam
    evet 32 mb önbellek farkı var tercih etmen gereken kesinlikle 5600 olmalı
  • 17-10-2023, 17:07:17
    #6
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 32 mb önbellek farkı var tercih etmen gereken kesinlikle 5600 olmalı
    Teşekkürler hocam desteğiniz için, teknobiyotik te bayağı uygundu sipariş verdim hemen.
  • 17-10-2023, 20:35:20
    #7
    fiyat gerçekten çok iyiymiş
    Anakarttaki Ram slotlarını boş bırakma
    hayırlı olsun
  • 18-10-2023, 20:18:35
    #8
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat gerçekten çok iyiymiş
    Anakarttaki Ram slotlarını boş bırakma
    hayırlı olsun
    Hocam işlemci geldi montajını yaptım bilgisayarı başlattım, sonra ekran gelmedi, biraz araştırdım bios güncellemesi yapmam gerekiyormuş, burada sorun yaşıyorum
    https://tr.msi.com/Motherboard/B450M-A-PRO-MAX/support biosun son sürümünü indiriyorum flash belleğe atıyorum, biostan m-flash yapıyorum ama flashdaki dosya görünmüyor, burada tıkandım hocam.
  • 18-10-2023, 20:26:49
    #9
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işlemci geldi montajını yaptım bilgisayarı başlattım, sonra ekran gelmedi, biraz araştırdım bios güncellemesi yapmam gerekiyormuş, burada sorun yaşıyorum
    https://tr.msi.com/Motherboard/B450M-A-PRO-MAX/support biosun son sürümünü indiriyorum flash belleğe atıyorum, biostan m-flash yapıyorum ama flashdaki dosya görünmüyor, burada tıkandım hocam.
    yoksa anakart mı desteklemiyor