• 10-10-2023, 16:33:00
    #10
    Klavyeden dolayı girmemiş f2 bastım Windows başlatılamadi yazmakta normal olarak başlat dedim ve aşağıda ki ekran geldi
  • 10-10-2023, 16:44:49
    #11
    Bios Dell ile girdim sanırım aşağıda ki şekilde şimdi ne yapmam lazım

  • 10-10-2023, 16:46:25
    #12
    load optimized defaults, sonrada save exit
  • 10-10-2023, 16:50:42
    #13
    rws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    load optimized defaults, sonrada save exit

    Dediğiniz gibi yaptım sistem yeniden başladı ve aşağıda ki ekran geldi
  • 10-10-2023, 16:56:54
    #14
    yukarıdan x ile kaptınca windows açılmıyor mu?
  • 10-10-2023, 17:02:30
    #15
    rws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yukarıdan x ile kaptınca windows açılmıyor mu?
    X ile kapatmak isteyince yeniden başlatılacak emin misiniz diye soruyor ve sistem yeniden başlatılıyor. Aşağıda ki ekran geliyor
  • 10-10-2023, 17:03:43
    #16
    normal olarak başlatın
  • 10-10-2023, 17:09:01
    #17
    rws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal olarak başlatın
    Normal olarak başlat seçtim ve yine bu ekran geldi
  • 10-10-2023, 17:23:34
    #18
    benimki düzeldi 😏