Masaüstü Pc'mi(sadece kasa) satmayı düşünüyorum. Özellikler resimde görüldüğü gibidir. Sizce ortalama fiyat ne olmalıdır. Almayı düşünen arkadaşımız olursa da teklifini PM ile belirtilebilir.

Bilgisayarı genelde müzik dinlemek, film izlemek ve internet için kullandım. Ekstra olarak power fanının voltajı düşürüldü. Power tuşu lambası yanmıyor(Ancak sorun teşkil etmiyor). Dvd yazıcı ile toplam 5 dvd 10 cd anca yazmışımdır.

Ayrıca kullanmadığım US ROBOTICS - 9107 ADSL Modem ve dahili kart okuyucuyu da hediye olarak vereceğim...

Fırsatım olursa kasanın içten ve dıştan resimlerini de eklerim..





Sıfır ürün fiyatları...
Anakart: 92$+kdv
İşlemci: 62$+kdv
Ramler: 30$+kdv
HDDler: 85$+kdv
Kasa: 47$+kdv
DVD Yazıcı: 25$+kdv

Toplam: 341$+kdv
%8 kdv dahil: 368$= 570TL

Ben sıfırını 750 liraya 04/10/2007 tarihinde toplamıştım.