Bilgisayarı genelde müzik dinlemek, film izlemek ve internet için kullandım. Ekstra olarak power fanının voltajı düşürüldü. Power tuşu lambası yanmıyor(Ancak sorun teşkil etmiyor). Dvd yazıcı ile toplam 5 dvd 10 cd anca yazmışımdır.
Ayrıca kullanmadığım US ROBOTICS - 9107 ADSL Modem ve dahili kart okuyucuyu da hediye olarak vereceğim...
Fırsatım olursa kasanın içten ve dıştan resimlerini de eklerim..

Sıfır ürün fiyatları...
Anakart: 92$+kdv
İşlemci: 62$+kdv
Ramler: 30$+kdv
HDDler: 85$+kdv
Kasa: 47$+kdv
DVD Yazıcı: 25$+kdv
Toplam: 341$+kdv
%8 kdv dahil: 368$= 570TL
Ben sıfırını 750 liraya 04/10/2007 tarihinde toplamıştım.