• 09-05-2009, 16:03:10
    #1
    arkadaşlar bu sorun bendenmi kaynaklanıyor yoksa hatla alakalı birşeymi sizde nasıl bağlantı hızı
  • 09-05-2009, 16:06:05
    #2
    Bendede yavaşlık var.
  • 09-05-2009, 16:16:27
    #3
    2 hafta önce r10 da çok yavaştı bende TTnet kullanyıorum Normal şu anda
  • 09-05-2009, 16:32:45
    #4
    baglantı gayet normal şuan r10 bir tek sende degil tum kullanıcıalrda yavaşladı ama bugun iyi
  • 09-05-2009, 21:07:36
    #5
    3 hafta oldu internet çok yavaş sonra arkadaş bi flash kullandım aklıma geldi okulda kullanan birine daha sordum benimde internet çok yavaş oldu dedi bende bugün okuldan geldim baktım çok ama çok yavaş format attım c disk simdi internet uçuyor.
    sanırım bir virüs c disk bi yere sısıyor ve programlara yakalanmıyor.
  • 14-05-2009, 13:31:06
    #6
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gene çok yavaş ya illa sövdürecek bu telekom
  • 14-05-2009, 13:45:22
    #7
    Backlink Hizmetleri
    burada normal şu an
  • 14-05-2009, 13:46:48
    #8
    Bende çok yavaş.
  • 14-05-2009, 16:18:35
    #9
    Türk Telekom iyice işin cılkını çıkarttı kaç günlerdir 2mbitlik net kullanmama rağman nete zar zor giriyorum artık sinirimden bilgisayarı parçalıyacam.