• 18-01-2023, 16:28:50
    #1
    Sistem özelliklerim :

    İntel İ5 10400F işlemci
    Msi Gaming X 1080Ti 11 GB Ekran Kartı
    Msi B460m Bazooka Anakart
    16 Gb 2999 Mhz Ram
    512 m2 SSD

    Bu sistemle darboğaz oranı %28 gösteriyor. Bu sistemle Adobe programlarında sorun yaşıyorum. Aklımda 12700 İşlemci var uygun fiyata bulabilirsem eğer. Ve uygun anakart. Bana anakart ve işlemci önerisi yapabilir misiniz darboğazı 0 yapacak ?
  • 18-01-2023, 16:32:04
    #2
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem özelliklerim :

    İntel İ5 10400F işlemci
    Msi Gaming X 1080Ti 11 GB Ekran Kartı
    Msi B460m Bazooka Anakart
    16 Gb 2999 Mhz Ram
    512 m2 SSD

    Bu sistemle darboğaz oranı %28 gösteriyor. Bu sistemle Adobe programlarında sorun yaşıyorum. Aklımda 12700 İşlemci var uygun fiyata bulabilirsem eğer. Ve uygun anakart. Bana anakart ve işlemci önerisi yapabilir misiniz darboğazı 0 yapacak ?
    Darboğaz oranına nereden bakılıyor Hocam
  • 18-01-2023, 16:32:13
    #3
    Tercihim amd yönünde
  • 18-01-2023, 16:34:35
    #4
    logobiziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darboğaz oranına nereden bakılıyor Hocam

    https://pc-builds.com/games/bottleneck-calculator

    Hocam işlemci ve ekran kartı modeli girip pubg seçerek bir bakar mısınız
  • 18-01-2023, 17:20:38
    #5
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem özelliklerim :

    İntel İ5 10400F işlemci
    Msi Gaming X 1080Ti 11 GB Ekran Kartı
    Msi B460m Bazooka Anakart
    16 Gb 2999 Mhz Ram
    512 m2 SSD

    Bu sistemle darboğaz oranı %28 gösteriyor. Bu sistemle Adobe programlarında sorun yaşıyorum. Aklımda 12700 İşlemci var uygun fiyata bulabilirsem eğer. Ve uygun anakart. Bana anakart ve işlemci önerisi yapabilir misiniz darboğazı 0 yapacak ?
    ben işlemciden ziyade ekran kartınızı değiştirirseniz sorunu çözebileceğinize inanıyorum
  • 18-01-2023, 17:24:00
    #6
    frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben işlemciden ziyade ekran kartınızı değiştirirseniz sorunu çözebileceğinize inanıyorum
    Neden hocam ? Ekran kartım iyi işlemci yetersiz kalıyor diye biliyorum
  • 18-01-2023, 17:32:45
    #7
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam ? Ekran kartım iyi işlemci yetersiz kalıyor diye biliyorum
    12700 takınca bu sefer gpu %14 civarı darboğaz olacak bu sefer ekran kartı yetersiz kalacak
  • 18-01-2023, 17:41:04
    #8
    frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12700 takınca bu sefer gpu %14 civarı darboğaz olacak bu sefer ekran kartı yetersiz kalacak
    Şuan darboğaz oranı bu sistemle 0 gözüküyor yalnız... 1080ti öyle basit bir kart değil ki hocam ondan 10400f te 28 darboğaz gösteriyor
  • 18-01-2023, 17:48:20
    #9
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan darboğaz oranı bu sistemle 0 gözüküyor yalnız... 1080ti öyle basit bir kart değil ki hocam ondan 10400f te 28 darboğaz gösteriyor
    hocam bi de şu siteden yapın, site