CPU: 74
anakart:46
heralde sogutucu sistemin de bir probleme var bu degerle yuksek demi ?
Bilgisayar sicakligi - Bu degerler normal mi ?
11
●1.129
- 04-04-2009, 03:42:33Boştayken böyle bir değer vermesi normal değil. İşlemci nedir ? Masaüstümü, Dizüstü bilgisayar mı ?
- 04-04-2009, 13:26:10masaustu bilgisayarElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
islemci: amd athlon 2x 64000 - 04-04-2009, 17:06:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.anakart normal denilebilir ama cpu aşırı ısınmış
- 04-04-2009, 21:25:13budurumda sogutucuyu desgistirip daha iyi bi sogutucu mu almam gerekir ?phiber optik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2009, 21:35:03Üyeliği durdurulduTermal Macundanda ve Soğutma Sisteminden Kaynaklanabilir ama Amd'lerde Isınmalar Sık Karşılaşılıyor
- 06-04-2009, 02:46:05Bilgisayarı açıp temizleyip denermisin?
Bu şekilde sorun çözülmez ise büyük ihtimalle işlemcinin fanında sorun olabilir.