• 29-06-2022, 03:33:44
    #1
    herkese merhaba elimde hp bilgisayara camerası mevcut camera açtığımda sorunsuz çalışıyor ancak kalite olarak çok düşük bunun sürücüsü ve programı ile birlikte kullanılırsa kalite bakımdan olum yönde çok fark oluyor. bu kurulumu uzaktan bağlanıp çözebilecek arkadaşlar özelden yazabilirler ücretli ne ise uçmamak kaydı ile ödenir

    teşekkür ederim
  • 29-06-2022, 03:34:35
    #2
    Anydesk iletin bakalım