• 17-02-2009, 14:50:00
    #10
    hepinize yardımlarınız için çok teşkkür ederim

    joyous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları yapmadan önce ana telefon hattını direk modeme takmanı tavsiye ederim
    eskiden direk ana hattan bağlıydı aradım ttneti spritiri bağlayın deneyin bide dedi
  • 17-02-2009, 17:03:07
    #11
    hocam 2 tane bilgisayar kullanıyorsan usb den bu tür sorunlar çıkartabilir.erhernet ile bağlanmayı dene.banada aynısı oluyordu.usb den bağlantı yapmıyorum.2. bilgisayarı bir swich alarak ona bğaladım çok iyi çalışıyor.bu tür modemler içindeki yapısı itibari ile malesef 2. yi çalıştırmıyor
  • 17-02-2009, 19:25:49
    #12
    Aynı modemden bizde dağıtıyoruz ve 2 yıl garantili aldığınız yere götürebilirsiniz sorunlu olabilir .