hocam 2 tane bilgisayar kullanıyorsan usb den bu tür sorunlar çıkartabilir.erhernet ile bağlanmayı dene.banada aynısı oluyordu.usb den bağlantı yapmıyorum.2. bilgisayarı bir swich alarak ona bğaladım çok iyi çalışıyor.bu tür modemler içindeki yapısı itibari ile malesef 2. yi çalıştırmıyor