• 06-02-2009, 03:48:50
    #10
    Benimkide kapanmaya başladı.
    Elimi yakacak seviyede ısınıyo. rgnkR, kim soğutucu satıyodu yazarmısın.

  • 06-02-2009, 10:03:28
    #11
    en iyisi soğutucu benim makineler destek amacı ile 24 saat açık kalıyor size başımdan geçen olayı ben hemen anlatayım , gece tam içim geçecekken Asus marka laptop'um da kendisini bir açıp kapatıyor , ancak soğutucuyu altına koyduğum zaman ise 20 günü buluyor , zaten yatmadan önce buzdolabına 3-4 dakika koyuyorum artık
  • 06-02-2009, 10:07:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    benim laptop 30 dk den sonra kitlenmelere 1 saat ten sonrada kapanmaya başlıyor.. tabi cam açıksa. cam kapalıysa yarı değerler. daha 1.5 senelik. hp pavilion dv6187 + pilsiz çalışmıyor
  • 12-02-2009, 08:27:00
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Toshiba P200D Kullanıcısıyım.
    Laptop Garantisi Tam Olarak Bitmedi 1 Yılı Daha Var.
    Burada Toshiba Garantisi Bulmak Çok Zor.
    veya Başka Bir Bilgisayar Malzemesi.
    Bana Tavsiye Edebileceğiniz Birşey Var mı ?
  • 12-02-2009, 11:49:26
    #14
    Kurumsal PLUS
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Toshiba P200D Kullanıcısıyım.
    Laptop Garantisi Tam Olarak Bitmedi 1 Yılı Daha Var.
    Burada Toshiba Garantisi Bulmak Çok Zor.
    veya Başka Bir Bilgisayar Malzemesi.
    Bana Tavsiye Edebileceğiniz Birşey Var mı ?
    Sorun ne ki?
  • 12-02-2009, 12:28:23
    #15
    Aşırı Isınıyor.
    Ve Aniden Kapanıyor.