Bunun qd siz olanı vardı. Bir de bunu aldım. Bunun fiyatı qd siz olana göre pahalı ama qd siz olan daha parlak gözüküyor. Aynı ayarları yapıyorum qd olan sarımsı gözüküyor beyaz yerler. Yabancı forumlara baktım ayar söylemişler ama bir şey değişmedi.
Bir de ilk aldığımda 3 tane ölü pixel vardı iade edip Amazon’dan tekrar aldım. Bunda da 2 tane ölü pixel var. Bu model de genelde çıkıyormuş sanırım 2 3 tane.
Kullanıp beyaz yerlerin sarımsı gözüken var mı ?