Hepinize merhabalar arkadaşlar evimde gitar çalıp kayıt yapmak istiyorum nektar se49 midi klavyem var behringer c-1 mikrofonum var ses kartı konusunda ucuz ve kaliteli ses kartı almak istiyorum ilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi aklımda umc 202hd falan vardı kararsızım ( Klavyemi de değişebilirim iyi öneriniz varsa )