• 23-12-2006, 18:10:38
    #10
    Kurumsal PLUS
    EsCTasY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kartı bozulduğunda teknik servise nasıl vericez
    servisteki adamlar kimbilir ne çeşit fanteziler yapıldı zanneder ekran kartıyla
  • 23-12-2006, 20:21:23
    #11
    abi duyunca bile miğdem bulandı (vıcık vıcık )bu seyi eve hayatta sokmam ben
  • 23-12-2006, 20:49:12
    #12
    Misafir
    yanlışlıkla kırıldığını düşün bırak git evi nsl temizlenir o be
  • 24-12-2006, 18:00:57
    #13
    işi gücü yok sanırım bu adamın ilginç
  • 25-12-2006, 02:00:21
    #14
    eldende çıkaramazsın makineyi,sonra kızart ye di mi.. bence kekliyorlar bizi monitör,klavye falan başka kasaya bağlı..
  • 25-12-2006, 03:50:58
    #15
    Milletin işi gücü yok nelerle uğraşıyor.Yağ ile soğutmamı olur be bi kırılsa her yer.Ne insanlar var