Yağ Soğutmalı Kasa - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yağ Soğutmalı Kasa
14
●
2.370
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Yağ Soğutmalı Kasa
1
2
23-12-2006, 18:10:38
#10
Bartuc
Kurumsal PLUS
EsCTasY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ekran kartı bozulduğunda teknik servise nasıl vericez
servisteki adamlar kimbilir ne çeşit fanteziler yapıldı zanneder ekran kartıyla
23-12-2006, 20:21:23
#11
jxc
abi duyunca bile miğdem bulandı (vıcık vıcık
)bu seyi eve hayatta sokmam ben
23-12-2006, 20:49:12
#12
dmrL
Misafir
yanlışlıkla kırıldığını düşün
bırak git evi nsl temizlenir o be
24-12-2006, 18:00:57
#13
atillayasar
işi gücü yok sanırım bu adamın
ilginç
25-12-2006, 02:00:21
#14
hackxien
eldende çıkaramazsın makineyi,sonra kızart ye di mi..
bence kekliyorlar bizi monitör,klavye falan başka kasaya bağlı..
25-12-2006, 03:50:58
#15
Varista
Milletin işi gücü yok nelerle uğraşıyor.Yağ ile soğutmamı olur be bi kırılsa her yer.Ne insanlar var
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler