PC'den patlama sesi geldi.
23
●608
- 28-05-2021, 14:14:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar R10'da dolaşırken pc'den pat diye bir ses geldi ve kapandı, ışık çıktığını da gördüm. Çok hafif bir yanık kokusu geldi yanlış hatırlamıyorsam sonradan açıp baktım kasayı ne koku var ne de yanık izi. Patlama sesinden sonra evde elektrik gitti geldi. Şu an power tuşuna basıyorum tepki yok, sizce sorun nedir?
- 28-05-2021, 14:15:56Kondansatör patlamıştır , anakart üzerinde kondansatörleri kontrol edin, aşırı şişik olan gitmiştir
- 28-05-2021, 14:15:56Anakartı söküp arkasına bakın anakartınızda kısa devre olmuş olabilir.yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2021, 14:16:59Patlama olduysa %90 bu yüzdendir. Arkadaşın dediği gibi anakartı kontrol edin.alperenalpa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2021, 14:17:04Kasayi acin anakart uzerine bakin yanik bolge varmi diye eger yoksa power gitmistir yuksek ihtimal poweri kisa devre yaptirin bakin bakalim calisiyormu. Kisa devre icin power en genis soketli kablosunu alin yesil ve siyahi kisa devre yapin eger calisirsa detayli bakilmasi lazim ama hic power fani vs donmesse veya guc gitmezse bilinki power yanmistir