Merhabalar R10'da dolaşırken pc'den pat diye bir ses geldi ve kapandı, ışık çıktığını da gördüm. Çok hafif bir yanık kokusu geldi yanlış hatırlamıyorsam sonradan açıp baktım kasayı ne koku var ne de yanık izi. Patlama sesinden sonra evde elektrik gitti geldi. Şu an power tuşuna basıyorum tepki yok, sizce sorun nedir?