• 11-12-2008, 22:01:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    aşağıda özeliklerini yazacağım laptop izce ne kadar eder?

    hp pavilion dv6187 eu

    Windows xp - media center edition

    Amd Turion(tm) 64 X 2 Mobile Technolohy TL-56
    795 MHz 1.00 GB RAM
    120 gb hdd
    kendiliğinden wapcam

    garantisi devam ediyor. 1.06.2007 de alınmıştır.

    Ürün Resmi:

  • 11-12-2008, 23:32:51
    #2
    600-700 civarı bence
  • 12-12-2008, 00:39:46
    #3
    500 civarı .
  • 12-12-2008, 00:53:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    300 veriyim.
  • 12-12-2008, 02:07:51
    #5
    Satmak istersen pm atman yeterli
  • 12-12-2008, 14:04:25
    #6
    teklif verirsen düşünebilirim berat
  • 12-12-2008, 14:18:53
    #7
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teklif verirsen düşünebilirim berat
    PM gönderdim hocam bakabilirsin
  • 14-12-2008, 01:00:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hocam tam emin değilim ama sanırım o seri notebooklarda ısınma problemi vardı örnek 3-4 saat çalıştığında bilgisayar kendini kapatıyordu
  • 15-12-2008, 15:40:45
    #9
    Satıyorsan fiyat alabilir miyim