• 26-01-2021, 18:24:01
    #1
    Bilgisayar windows ekranında restart döngüsüne girdi. Bu döngünün yazılımsal olmadığı çok belli çünkü harddiski söküp format flaşında çalıştırmayı denedik yine aynı yerde döngüye girdi. Sizce sorun nedir? Bilgisayar bios ekranında sorunsuz fakat windowsu açmaya çalışınca restart döngüsüne giriyor.
  • 26-01-2021, 18:25:48
    #2
    RAM konusunda bir sorun olabilir mi ?
  • 26-01-2021, 18:27:24
    #3
    Bi bakalım
  • 26-01-2021, 18:34:13
    #4
    Bir çok sebebi olabilir genellikle tüm parçaların başka bir bilgisayarda denenmesi sorunu ortaya çıkartır ama tahminen sorun Ramlerde, eğer birden fazla ram varsa tek bir tanesini bırakarak çalıştırmayı deneyin, ayrıca selülozik tiner ile temizleyebilirsiniz ramleri veyahut bir silgiyle.
  • 26-01-2021, 18:35:40
    #5
    sorun ramlerde değil gibi gözüküyor iki tane var ikisinide tak çıkar yaptım çalışmadı