
Hp aldım güzel ve memmunum.
Ancak aldıgımda driver vs hiçbirşey vermediler.
Bilgisayarımda recovery ile alakalı
PRESARIO_RP Diski var ? Bu ne işe yarar ve herhangi olası bir proplemde Vistaya sorunsuz ve donanımlarım yüklenmiş bir şekilde nasıl format atarım.
Teşekküler

Edit :Vista yazcagımıza Vistta yazmısız