• 22-11-2008, 03:15:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba
    Hp aldım güzel ve memmunum.
    Ancak aldıgımda driver vs hiçbirşey vermediler.

    Bilgisayarımda recovery ile alakalı
    PRESARIO_RP Diski var ? Bu ne işe yarar ve herhangi olası bir proplemde Vistaya sorunsuz ve donanımlarım yüklenmiş bir şekilde nasıl format atarım.
    Teşekküler

    Edit :Vista yazcagımıza Vistta yazmısız
  • 22-11-2008, 18:40:43
    #2
    D sürücüsünde driver yüklüdür büyük ihtimal . Bi dvdye at onları .