Sistem nasıl sizce arkadaşlar ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sistem nasıl sizce arkadaşlar ?
5
●
79
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Sistem nasıl sizce arkadaşlar ?
22-01-2021, 14:44:17
#1
FeoMartin
Sistem nasıl sizce arkadaşlar ? kardeşim için ve kendim kullanacağım tüm oyunların altından kalkabilir mi sistem? teşekkürler.
ve dostlar itopya'yı nasıl bilirsiniz?
22-01-2021, 14:45:13
#2
aitsizbiri
Guzel sistem hocam ama onun yerine 3060 aldan daha iyi olur
22-01-2021, 14:46:40
#3
batikansenn
Arkadaşım aynı fiyata 3060 ti lı sistem topladı ayrıca bu sistem için sıvı soğutucuya ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum.
22-01-2021, 14:47:13
#4
Polan
Üyeliği durduruldu
Sistem güzel ama 2060 yerine 3060 daha iyi olur hocam
22-01-2021, 14:47:40
#5
FeoMartin
Dostlar piyasada kart kalmamış kara borsaya düşmüş güzel diyorsunuz da
22-01-2021, 15:18:19
#6
Blackhope
valla bence harika bir sistem olmuş.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler