• 27-10-2008, 15:39:24
    #1
    Selam R10
    Benim biligisiyarım Ekran kartı yanması sonucunda hp garantisi de servise gönderdim ve nvd geforce yerine ati ekran kartı takıldı yaklaşık 4 ay başlatırken hata aldım.Ama takmadım fazla çünkü direver yüklüydü.Pc ye format attım grafiklerde kayma oldu hp servisini aradım 3kere ve 3 kere ayrı driver verdiler bana ancak 3tanesi içinden 2 tanesi aşağıdaki hatayı veriyor ne yapmalıyım yardım ederseniz sevinirim(bilgisiyar masaüstü)
    Inf hatası Video sürücü bulunamdı
  • 29-10-2008, 14:31:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşım sen birde. ekran kartının modelini yaz. bizde ona göre sana driver Önerelim olur mu.. güncel Driver Olmadığından kaynaklanan birşey olabilir. sen yinede modelini Falan Yaz. Ona Göre Sana yardımcı olalim..

    Edit : İnf Dediğide Eksik Bir Dosya..
  • 30-10-2008, 13:21:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ekran kartı modelini verirsen yardımcı olabiliriz.