Kaç tane böbrek bırakacağız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kaç tane böbrek bırakacağız?
10
●
360
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Kaç tane böbrek bırakacağız?
1
2
04-09-2020, 09:37:53
#1
erengelbal
Evet beyler, bu rüya sistem için yorumları alalım:
-GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO
-MEG X570 ACE/MAG B550 TOMAHAWK
-MPG SEKIRA 500X
-MAG CORELIQUID 360R
-MPG A850GF PSU
Sizce böyle bir sistem için kaç böbrek bırakırız? CPU sizce ne olmalı?
04-09-2020, 09:40:27
#2
canatasever
Elin oğlu 2-3 ay para biriktirse alır bu sistemi, biz böbrek bırakıyoruz
04-09-2020, 09:41:47
#3
tunaozsari
Hocam sadece böbrekler yetmeyebilir :/
04-09-2020, 09:41:52
#4
erengelbal
canatasever adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elin oğlu 2-3 ay para biriktirse alır bu sistemi, biz böbrek bırakıyoruz
1 tanesi ile de yaşanıyor. Böbrekle mi maaş alıyorsun yok :-p
04-09-2020, 09:43:16
#5
Karaca16
erengelbal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 tanesi ile de yaşanıyor. Böbrekle mi maaş alıyorsun yok :-p
Böbrek borcunmu var ?
04-09-2020, 09:44:41
#6
Pikselizasyon
Üyeliği durduruldu
Benim böbrek üstü bezleri küçük. Karşılamaz benimkiler
Üzerine ne koysak ki?
04-09-2020, 09:52:16
#7
huseyinbozca
Gta 5 açıyorsa bugün alayım hemen
04-09-2020, 09:53:05
#8
erengelbal
canatasever adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elin oğlu 2-3 ay para biriktirse alır bu sistemi, biz böbrek bırakıyoruz
huseyinbozca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gta 5 açıyorsa bugün alayım hemen
Onu tost makinesi de açıyor artık büyük düşün mesela candy crush açıyor mu :-D
04-09-2020, 09:55:27
#9
iOktay
Türkiye'de oyun oynamak kötü görüldüğünden bu fiyatlara sevinen bile vardır
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler