Ofisimizde bilgisayara ihtiyaç duyulmaktadır bu sebeple bilgisayar alacağım fakat aklıma takılan bir kaç soru var sizlere sormak istedim.
Öncelikle astigmat ve miyop olduğu için laptop ile çalışmak bazen bana zor geliyor o yüzden 23-27" arası ekran kullanmam gerekiyor bunun için masaüstü şart.
Sorularım
1 - Gaming Bilgisayarları tercih etmeli miyim.
2 - Gaming ile Normal bilgisayar arasında çok fark var mıdır ?
3 - Siz olsaydınız ne alırdınız ?
NOT :
Max. Bütçe 6000-TL
Bilgisayardan ve donanımdan çok fazla anlamam.
Oyun yılda 2-3 defa oynarım oda motive olmak icin.
Gaming dedikleri cihazların yüksek performanslı ekran kartından başka bir esprisi yoktur.
i5 yada 3.nesil ryzen 5, ihtiyaca göre 256 yada 512 ssd, güzel bir anakart, ihtiyaca göre 16 yada 32 ram olması sizin için yeterli olur. Yine 600-700TL'lik bir ekran kartı da alırsanız çoğu oyunu canınız sıkılmadan oynayabilirsiniz.