Başlıkta belirttiğim modem hakkında ne düşünüyorsunuz?Aranızda kullanan var mı?Bu modelin anteninin DBi kaç kimi yerde 5 yazıyor kimi yerde 2 kutusundada 3 yazıyor.Sanırsam kutusundaki en doğrudur.Birde bunların antenleri değişiyormu sonradan?Eğer değişiyorsa kaç dbi lik anten alayım?(beni tatmin edebilcek seviyede) birde fiyatını lütfederseniz çok makbule geçer.
Herkese iyi günler