• 03-11-2019, 23:50:18
    #10
    Ofiste sadece mail ve office uygulamaları için kullanıcaksanız bu fiyata bir notebook alın kasa monitör hamallığından da kurtulmuş olursunuz.
  • 03-11-2019, 23:56:48
    #11
    Hocam işlemci kaçıncı nesil bunu bilmekte fayda var ve ekran kartı bana göre düşük geldi. Arkadaşların dediği gibi uyguna da sistem toplayan itopya donanımarşivi bulunuyor. Buraya da 2. el eklenmiş olabilir onlara da bakabilirsiniz. Onun dışında pek tatmin edemedi beni şahsen kasa.