• 28-10-2019, 19:21:11
    #1


    Eski wi-fi kart çıkarttım yerine 9260ngw aldim eskisi bozuk olduğu için. Eski sürücüyü bu şekilde kaldırdım ardından yenisini taktım ama bu hatayı alıyorum

  • 28-10-2019, 20:15:34
    #2
    Uyumsuz donanım gibi duruyor. Tellerini doğru uçlara bağladığına emin misin.
  • 28-10-2019, 20:20:28
    #3
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumsuz donanım gibi duruyor. Tellerini doğru uçlara bağladığına emin misin.
    Aklıma geldi;
    1. gri
    2. siyah orijinalde olduğu gibi bağladım. Acaba kart mı ters diye düşündüm 1e 1 2ye 2 olarak taktım. Biosta güncel ama anlam veremedim.