Eski wi-fi kart çıkarttım yerine 9260ngw aldim eskisi bozuk olduğu için. Eski sürücüyü bu şekilde kaldırdım ardından yenisini taktım ama bu hatayı alıyorum
Uyumsuz donanım gibi duruyor. Tellerini doğru uçlara bağladığına emin misin.
Aklıma geldi;
1. gri
2. siyah orijinalde olduğu gibi bağladım. Acaba kart mı ters diye düşündüm 1e 1 2ye 2 olarak taktım. Biosta güncel ama anlam veremedim.