• 05-08-2008, 14:14:46
    #1
    arkadaşlar 2 pc var digerinde msn düşüp duruyor neden oalbilir. Yenı formalılı daha 2 gunluk. İlk başdan beri sorunluı
  • 05-08-2008, 14:23:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kaldırıp tekrar yükle, üst versiyonu yükle. yine sorun çıkarsa 7.5 kullan
  • 05-08-2008, 14:24:57
    #3
    son versiyon .