• 02-03-2019, 11:01:29
    #1
    Benim monitör çok büyük olduğu için işlem yaparken gözlerim çok youruluyor. ekran kartının ayarlarından ölçeklendirme ile yanları ve üstleri max seviye de daralattım ama bu yeterli değil biraz daha daraltmam lazım. Bunu nasıl yapabilirim?
  • 02-03-2019, 13:10:28
    #2
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim monitör çok büyük olduğu için işlem yaparken gözlerim çok youruluyor. ekran kartının ayarlarından ölçeklendirme ile yanları ve üstleri max seviye de daralattım ama bu yeterli değil biraz daha daraltmam lazım. Bunu nasıl yapabilirim?
    Monitörün menüsünden de yapabilirsiniz. Yani manuel yapın , goz yorulmasini azaltmak icin de eger destekliyorsa 75 ve uzeri hertz yapmalisiniz
  • 02-03-2019, 16:42:23
    #3
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monitörün menüsünden de yapabilirsiniz. Yani manuel yapın , goz yorulmasini azaltmak icin de eger destekliyorsa 75 ve uzeri hertz yapmalisiniz
    AOC marka monitör kullanıyorum ama şu daraltma olayını bulamadım.
  • 02-03-2019, 17:39:20
    #4
    Windows'tan yazı piksellerini yükseltin. Ölçek olarak....