Windows ekranı mı nasıl küçültebilirim?
3
●132
- 02-03-2019, 11:01:29Benim monitör çok büyük olduğu için işlem yaparken gözlerim çok youruluyor. ekran kartının ayarlarından ölçeklendirme ile yanları ve üstleri max seviye de daralattım ama bu yeterli değil biraz daha daraltmam lazım. Bunu nasıl yapabilirim?
- 02-03-2019, 13:10:28Monitörün menüsünden de yapabilirsiniz. Yani manuel yapın , goz yorulmasini azaltmak icin de eger destekliyorsa 75 ve uzeri hertz yapmalisinizMaximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2019, 16:42:23AOC marka monitör kullanıyorum ama şu daraltma olayını bulamadım.DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle